Hoofd- en eindredactie
Uur-, pagina- of woordtarief mogelijk
Als hoofdredacteur denk ik mee met de organisatie over (langetermijn)doelstellingen en stem daar de te realiseren communicatieve uitingen op af. Ik overleg op strategisch niveau en vertaal dit naar concrete middelen die in een team ontwikkeld kunnen worden.
In overleg met vormgeving/opmaak stel ik richtlijnen op voor redactieleden, fotografen en vormgevers. Ik stuur redactieleden aan met heldere briefings en duidelijke afspraken. Voor alle betrokkenen ben ik eerste aanspreekpunt. Daarbij bewaak ik deadlines en toets ik resultaten aan de bepaalde doelstellingen.
Als eindredacteur zorg ik voor foutloze publicaties, online en offline.
Blogs en nieuwsbrieven
Abonnementen
Als organisatie laat je graag van je horen. Je wilt bijvoorbeeld kennis of nieuws delen, of uitgebreider vertellen over je producten of dienstverlening. Toch lukt het veel bedrijven niet om regelmatig een bericht te publiceren.
Daarom bied ik abonnementen aan om je structureel te ondersteunen. We starten met een kennismaking. Je vertelt me over jouw bedrijf en je wensen met betrekking tot communicatie. Samen bespreken we welke kanalen bij je passen, welke onderwerpen of thema’s interessant zijn en met welke frequentie je berichten wilt publiceren.
Daarna maak ik een onderwerpenlijst en een planning voor je. Op basis daarvan schrijf ik tijdig en in goed overleg je berichten voor je. Als je het prettig vindt, kan ik daarbij ook je platform voor je beheren. Eens per kwartaal kom ik langs om het vervolg te bespreken en opnieuw met je te brainstormen.